wtorek, 9 lipca 2013

Wywiad z Tini

Znalazłam wywiad z Tini pod tytułem ,, Jestem podobna do Violetty"
Myśle że ta notka będzie ciekawa

*1. Jesteś podobna do Violetty ?*

Jestem bardzo podobna do Violetty w wielu aspektach. Violetta jest nieśmiała, gdy jest wśród nowo poznanych ludzi, mam dokładnie tak samo. Jest również bardzo bezpośrednia i porywcza, czyli bardzo podobnie do mnie. Violetta lubi się zakochiwać - i to jest coś, co ja też uwielbiam robić!

*2. Jesteś podobna do Violetty jeszcze w jakiś sposób ?*

Wydaje mi się, że jesteśmy podobne, jeśli chodzi o naszą miłość do muzyki. Uwielbiam śpiewać i Violetta szybko odkrywa, że też to kocha robić. Nie zdaje sobie z tego sprawy, gdy poznajemy ją po raz pierwszy - ale wkrótce się to zmienia.

*3. Jak dostałaś rolę w tym serialu ?*

Byłam na castingu ! To moją największa rola do tej pory i jestem naprawdę podekscytowana.

*4. Jakie to uczucie być gwiazdą serialu ?*

Bardzo fajne ! Jestem niezwykle dumna z programu i jestem nadzwyczaj dumna ze wszystkiego, co osiągnęliśmy do tej pory

*5. Jak opisałabyś postać graną przez Ciebie?*

Violetta jest bardzo impulsywna, ale jest również wspaniałą przyjaciółką. Jest bardzo skromna i zrobi wszystko dla swoich przyjaciół - i jest również romantyczką. Uwielbia się zakochiwać ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz