sobota, 13 lipca 2013

Algo Suena En Mi+tekst+tłumaczenie

TEKST:

Si hay duda,
no hay duda.
La única verdad
está en tu corazón.

Si hay duda,
no hay duda.
Se hace claro el camino,
llegaré a mi destino.

Algo suena en mí,
algo suena en vos,
es tan distinto y fantástico.
Suena distinto,
baila tu corazón.
Mueve tu cuerpo, muévelo.

Encuentro todo en mi música
porque estoy siempre bailando.
Yo necesito que mi música
me diga que estoy buscando,
buscando en mí.

Si hay duda,
no hay duda.
La única verdad
está en tu corazón.

Si hay duda,
no hay duda.
Se hace claro el camino,
llegaré a mi destino.

Algo suena en mí,
algo suena en vos,
es tan distinto y fantástico.
Suena distinto,
baila tu corazón.
Mueve tu cuerpo, muévelo.

Encuentro todo en mi música
porque estoy siempre bailando.
Yo necesito que mi música
me diga que estoy buscando,
buscando en mí.  


TŁUMACZENIE:

 Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Jedyna prawda
jest w twoim sercu.

Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Droga staje się jasna,
dojdę do celu.

Coś we mnie gra,
coś gra w tobie,
jest takie inne i fantastyczne.
Brzmi inaczej,
tańczy twoje serce.
Rusz swoim ciałem, rusz nim.

Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.

Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Jedyna prawda
jest w twoim sercu.

Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Droga staje się jasna,
dojdę do celu.

Coś we mnie gra,
coś gra w tobie,
jest takie inne i fantastyczne.
Brzmi inaczej,
tańczy twoje serce.
Rusz swoim ciałem, rusz nim.

Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz