piątek, 12 lipca 2013

Junto A Ti+tekst+tłumaczenie

TEKST:

Hoy contigo estoy mejor, si todo sale mal
Lo puedo encaminar y estar mejor
Me puedes escuchar y decir no, no, no

Hoy se lo que debo hacer y nunca más
Regresara el dolor, oh oh oh oh
Si no lo puedo ver, enséñame

Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú

Se que te puedo llamar, para estar junto a mi
Yo se que tu vendrás, y lo mejor...
Me sabes escuchar, para darme valor...

Tu me das la libertad de ser quien soy
Y lo que quiero ser, oh oh oh oh
Si no lo puedo ver, enséñame

Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú

Que más da, friend, amiche, amiga
Me da igual, digan lo que digan
Only you, mi mejor amiga eres tu

Pienso que las cosas suceden
Y el porqué solo está en mi mente
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente,
Veo que nada nos detiene
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú 


TŁUMACZENIE:

 Dzisiaj jestem lepszy, jeśli wszystko idzie źle
Co mogę sterować i lepiej
Mogę słuchać i mówić nie, nie, nie

Dziś jest to, co robię i nigdy nie
Ból pleców, oh oh oh oh
Jeśli nie mogę zrobić, uczyć

Myślę, że coś się dzieje
I dlaczego jest tylko w mojej głowie
Czuję się sam nie widzę dzisiaj, dzisiaj, dzisiaj ...
Teraz wszystko jest inne,
Nie widzę nic powstrzymuje nas
Wiem, że jesteś moim najlepszym przyjacielem

Wiem, że mogę zadzwonić, żeby być z moim
Wiem, że przyjdziesz, a najlepiej ...
Wiem, jak słuchać, aby dać mi odwagi ...

Możesz dać mi wolność bycia, kim jestem
A ja chcę być, oh oh oh oh
Jeśli nie mogę zrobić, uczyć

Kogo to obchodzi, przyjaciel, Amiche, przyjaciel
Nie obchodzi mnie, co mówią
Tylko Ty, moja najlepsza przyjaciółka to ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz