niedziela, 11 sierpnia 2013

Teen Beach Movie

Nie mogę się doczekać tego filmu. Zapowiada się świetnie. Gra w nim mój drugi ulubiony aktor Ross Lynch. Pierwszy to Jorge Blanco.


Teen Beach Movie

Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Teen Beach Movie
Gatunek komediowy, młodzieżowy, muzyczny
Rok produkcji 2013
Data premiery Stany Zjednoczone 19 lipca 2013
Polska 14 września 2013
Kraj produkcji  Stany Zjednoczone
Język angielski
Czas trwania 125 minut
Reżyseria Jeffrey Hornaday
Scenariusz Vince Marcello
Mark Landry
Robert Horn
Główne role Maia Mitchell
Ross Lynch
Garrett Clayton
Grace Phipps
Dystrybucja The Walt Disney Company
Teen Beach Movie - kolejny film z kanonu Disney Channel Original Movies mający charakter musicalu. W główne role wcielają się Maia Mitchell oraz Ross Lynch. Amerykańska premiera planowana jest na 19 lipca 2013, zaś polska we wrześniu tego samego roku.

Fabuła[1]

Zbliża się ostatni dzień lata i McKenzie musi pożegnać się z ukochaną plażą, aby udać się do elitarnej szkoły i spełnić wygórowane ambicje swoich rodziców. Nieoczekiwanie ona i jej chłopak Brady dosłownie trafiają do ich ulubionego musicalu z lat 60. o rywalizacji między surferami a motocyklistami. Brady chce pozostać w musicalu, w którym lato trwa wiecznie, jednak McKenzie jest zdeterminowana, by powrócić do dnia dzisiejszego i wstąpić do elitarnej uczelni wybranej przez rodziców. Postanawiają wtopić się w lata 60. i zrozumieć tutejszych nastolatków, co nie jest łatwo, gdyż co chwila ktoś zaczyna spontanicznie tańczyć lub śpiewać. Przypadkowo Brady i McKenzie zakłócają fabułę musicalu, gdyż jego główni bohaterowie: surfer Tanner i motocyklistka Lela, zakochują się w McKenzie i Brady'm.

Obsada[2]

Ścieżka dźwiękowa

Disney Channel zapowiedział, iż ukaże się soundtrack z 10 piosenkami z filmu, które również zostaną w nim zaprezentowane. Lista utworów nie jest obecnie znana.




10 rzeczy których nie wiedzieliście o  Teen Beach Movie:

"Teen Beach Movie" - sekret pierwszy: Film kręcono w Puerto Rico

 

Ross Lynch wyjawia:
Zdjęcia do "Teen Beach Movie" to jedno z moich najlepszych przeżyć. Kręciliśmy je w Puerto Rico, jednym z najpiękniejszych miejsc na Ziemi. Było mega! Ponieważ plan był na plaży, spędziliśmy tam kilka tygodni. Ciężko wyobrazić sobie lepszą pracę.

"Teen Beach Movie" - sekret drugi: Po planie biegały dzikie iguany

 

W Puerto Rico aż roiło się od iguan. I to wielkich! Kręcimy sobie na przykład scenę, a nagle w kadr wchodzi ogromy jaszczur. Albo wracam kiedyś do przyczepy, gdzie mieszkałem, a tam iguana siedzi na schodach i nie daje mi przejść. Niektóre miały prawie po dwa metry długości, ale nie były groźne. Za to wyglądały imponująco!
 

"Teen Beach Movie" - sekret trzeci: Aktorzy pomiędzy ujęciami kąpali się w oceanie

 

W Puerto Rico ocean był bardzo ciepły. Zawsze, kiedy ekipa przygotowywała plan do kolejnego ujęcia, wskakiwaliśmy do wody, żeby się orzeźwić. Czasem ustawianie kamer trwało dość długo, więc mogliśmy sobie pływać do woli. Coś pięknego!
 
 

"Teen Beach Movie" - sekret czwarty: Piasek nie jest sprzymierzeńcem aktorów

 

W niektórych scenach tanecznych piasek naprawdę utrudniał nam pracę. Wciskał się wszędzie, to było bardzo nieprzyjemne. Poza tym, na piasku znacznie trudniej się poruszać, niż na twardej podłodze w studio. Szybciej się męczyliśmy, ale i tak było fajnie.
 
 

"Teen Beach Movie" - sekret piąty: Ross doznał poparzenia słonecznego

 

Nigdy wcześniej nie byłem w takiej sytuacji, a w Puerto Rico już w pierwszym tygodniu zdjęć poparzyło mnie słońce. Trzeba mieć moje szczęście, żeby coś takiego stało się na samym początku pobytu na tropikalnej wyspie! Mocno się zaczerwieniłem, na szczęście nie wyglądałem jak gotowany rak. Potem już mi się to nie zdarzało. Wniosek: używaj kremu do opalania z wysokim filtrem!
 

"Teen Beach Movie" - sekret szósty: Muzyka była nagrywana w Kalifornii

 

Zanim pojechaliśmy do Puerto Rico kręcić zdjęcia, całą muzykę do filmu nagraliśmy w Kalifornii. Praca nad nią była super! Ścieżka dźwiękowa jest świetnie wyprodukowana, poza tym zawiera dużo fajnych piosenek. Którą lubię najbardziej? Chyba "Cruisin' For A Bruisin'". Bardzo dobrze się jej słucha!

 

"Teen Beach Movie" - sekret siódmy: Główna aktorka pochodzi z Australii

 

"Teen Beach Movie" opowiada o dziewczynie o imieniu Mac i chłopaku Bradym. Ja gram Brady'ego, a w rolę Mac wcieliła się aktorka Maia Mitchell. Moja ekranowa partnerka pochodzi z Australii, ale w filmie w ogóle tego nie słychać! Poza planem natychmiast wracała do swojego rodzimego australijskiego akcentu, co było bardzo zabawne. Ale oglądając film nikt się nie zorientuje, że nie jest Amerykanką.
 

"Teen Beach Movie" - sekret ósmy: Imprezy na plaży

 

Po skończonych zdjęciach często wracaliśmy na plażę z gitarami. Graliśmy sobie i imprezowaliśmy, było ekstra. Wszyscy członkowie obsady są bardzo muzykalni, więc to było idealne zakończenie dnia.

 

"Teen Beach Movie" - sekret dziewiąty: Jedzenie na planie było nieziemskie

 

Jedzenie w Puerto Rico było super. Podczas zdjęć najbardziej lubiłem podjadać sobie taki żółty deser. Nie mam pojęcia, jak się nazywał, ale był pyszny. Jedzenie było ciągle uzupełniane, więc nigdy go nie brakowało; a ja nie mogłem przestać jeść kolejnych porcji. Jakby tu opisać to danie? To było coś jak słodka bułka z bananowym budyniem. Taka lokalna odmiana drożdżówki. Poważnie, to było coś pysznego.
 

"Teen Beach Movie" - sekret dziesiąty: Podczas zdjęć Ross nadepnął na jeżowca

 

Moje stopy trochę się wycierpiały w Puerto Rico. Przede wszystkim, miałem dużo scen tanecznych, więc się sporo napracowały. A poza tym miałem też kilka niegroźnych wypadków. Raz podczas kąpieli nadepnąłem na jeżowca, co było bardzo bolesnym doświadczeniem. Aha, zdarłem sobie też paznokieć! Moje stopy nieźle się nacierpiały, ale mimo wszystko było warto. Film prezentuje się świetnie. Poza tym, już się wykurowały!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz